Comissió mixta de voluntariat

QUÈ FEM? QUINS PROJECTES DUEM A TERME?

Els grups interactius no es duran a terme per qüestions organitzatives mentre s’hagin d’aplicar les mesures COVID.

Aquesta comissió s’encarrega d’organitzar el voluntariat i distribuir-lo en les diferents franges horàries disponibles per dur a terme els grups interactius de matemàtiques en les aules de 1r a 6è.

QUINS PROJECTES TENIM DE FUTUR

L’objectiu principal que tenim és poder garantir els grups interactius de forma setmanal per a tot l’alumnat i ens sentiríem molt satisfets com a comissió si aconseguíssim ampliar aquest voluntariat a més d’una àrea, poden fer grups interactius en matemàtiques i llengua.

Tanmateix algunes altres propostes que rebem i volem engegar, serien realitzar activitats fora de l’horari lectiu, com per exemple poder jugar a escacs. També estem plantejant obrir el ventall de voluntariat per facilitar la tasca a les altres comissions mixtes.

QUÈ PODEN FER LES PERSONES INTERESSADES?

Qualsevol persona interessada serà molt ben rebuda, ja que no som una comissió molt nombrosa i com més caps, més idees brillants poden sorgir per ampliar el ventall d’activitats educatives d’èxit.

Vine a formar-ne part! Des de la comissió mixta de voluntariat us animem a formar-hi part i ajudar a l’escola a avançar cap a una Comunitat Educativa on tots i totes hi formem part i som una peça molt important.

ADREÇA ELECTRÒNICA: Si esteu interessats i interessades podeu enviar un correu electrònic a la següent adreça: cmvoluntariat@gmail.com

Comissió mixta de voluntariat

Articles relacionats: Grups interactius