PROJECTE FESTES I TRADICIONS

La nostra escola ofereix l’oportunitat de gaudir les festes com un punt de trobada i de participació de tota la comunitat educativa.

Les festes entren a l’escola, formen part de la nostra cultura. Ens ajuden a situar-nos en el pas del temps, en esdeveniments que passen a la nostra ciutat o barri. Ens ajuden a conèixer-nos i a intercanviar diferents maneres de celebrar un mateix esdeveniment en altres llocs del nostre entorn. L’escola obre portes, un motor generador de noves i velles cultures.

Les festes populars o altres esdeveniments ens ajuden com a punt de trobada, i facilitem que la majoria de les famílies hi puguin assistir. Ens trobem al patí o en l’espai més gran de l’escola per a fer aquestes celebracions conjuntes, com una gran família.

També representen un paper important dins el currículum dels alumnes ja que serveix de motivació i de punt de partida per a molts altres aprenentatges: des de cançons, expressió corporal, comunicació oral, expressió escrita, etc.

PROJECTE FESTES I TRADICIONS de l’escola Rocafonda