Tecnologia i Futur. T’emocionarà!

Escola Rocafonda i el Tecnocampus Mataró
Tecnologia i futur. T’emocionarà!

L’Escola Rocafonda treballa per integrar el desenvolupament de les capacitats personals, socials i d’aprenentatge en un marc tecnològic corresponent al present i futur dels alumnes. Per fer-ho, compta amb la col·laboració de TecnoCampus Mataró, que serà la institució d’excel·lència que l’acompanyarà al llarg dels propers anys. Els projectes innovadors es convertiran en eixos de l’educació a l’escola.

L’escola té un pla de projectes tecnològics adients a les diferents edats. Els alumnes treballen en la resolució de problemes, reflexionant, cooperant i dissenyant projectes i solucions per als problemes d’avui. Ho fa a les diferents àrees com les matemàtiques o les ciències i també a les transversals, com la robòtica, fent ús dels recursos que proporcionen els diferents dispositius (tauletes, bee-bot, plaques makey-makey, robot Edison, robot Dash & Dot,  robot 3DBot, ordinadors portàtils…) i aplicacions (scratch Jr, Scratch, Lightbot, Marco Run, Code Combat…).

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *