AFA

L’AFA de l’escola Rocafonda és la principal via de participació de les famílies en la vida del centre.

Som una associació sense ànim de lucre, independent, integrada per les famílies dels alumnes de l’escola, on tothom està convidat a participar. Comunicativa, participativa i oberta a tothom, és l’instrument que tenim les famílies per participar d’una forma activa i organitzada en la vida de l’escola dels nostres fills/es.

L’AFA és la responsable d’organitzar i gestionar  els diferents serveis de què gaudeixen els alumnes fora de l’horari escolar. També organitza activitats dirigides a les mateixes famílies, facilitant la integració i la implicació de totes les famílies a l’escola.

Participa en la presa de decisions i en el govern de l’escola mitjançant els seus representants al Consell Escolar, en aquells aspectes que delimiti el marc normatiu.

Administra i gestiona els recursos que aporten els associats. La base del nostre finançament és principalment l’aportació de la quota anual de 20€ per família (la qual dona dret d’accés als serveis de l’AFA), juntament amb la venda de roba de l’escola. Tot plegat ens permet organitzar les diferents activitats i serveis que s’ofereixen.

A més, la vostra col·laboració també es pot fer palesa en:

La Junta  de l’AFA és qui regeix, administra i representa l’associació, i està composada pel president/a, el/la vicepresident/a, el/la secretari/a, el/la tresorer/a i vocals. Aquests càrrecs han de ser exercits per persones diferents. La Junta actual la formen:

•  Presidenta: Ivana Olmos (mare Nil 2n i Ari-ander P5)
  •  Vicepresidenta: Ouafa Aouattah (mare Yuba 6è i Numidya 3r)
  •  Secretària: Coral (mare Kiara 2n i Naim 5è)
  • Tresorera: Fatima Harrak (mare Sara 6è i Luay P5)

COM PODEU CONTACTAR AMB NOSALTRES

Telèfon: 937.903.751

Mòbil: 649960431, preferentment enviant un whatsapp.

Email: amparocafonda@gmail.com

RESPECTEU les persones que aporten part del seu temps personal pel bé de l’escola i penseu… jo puc fer alguna cosa?… SEGUR QUE SÍ !!!

BENVINGUTS/DES A LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA ROCAFONDA!