Aprenem suant

El projecte “Aprenem suant” es va iniciar a l’escola Rocafonda durant el curs 2018-2019.

L’objectiu principal és crear un espai de relació entre els alumnes i els membres que formin part del projecte; on també es gaudeixi de la pràctica esportiva i es transmetin els valors essencials de convivència. Tot coordinat amb el treball que es fa a l’escola.

El projecte forma part del Projecte Esportiu de centre i es comparteix amb el Pla Català de l’Esport de la Generalitat de Catalunya. Juntament amb l’Educació Física de l’escola, promourà un creixement integral de l’alumnat (a nivell cognitiu, emocional, físic i social) i transmetrà uns valors esportius que afavoriran la millora dels hàbits, les relacions i la salut.

La iniciativa va adreçada a aquells alumnes d’Educació Primària (de 1r fins a 6è) de l’escola Rocafonda que estan al corrent de les quotes de l’AFA i material. Pagant una quota mensual de 4€ per participar-hi.

Les activitats es duran a terme a l’escola Rocafonda de Mataró, utilitzant les instal·lacions de l’escola (patis exteriors, zona porxada i sala gran) i el material propi de l’escola, això no implica que en qualsevol dia, puntualment, es pugui fer alguna activitat fora de l’escola, barri…

L’activitat es realitza els dimarts (un dia per setmana) amb una durada de 1h i 15’. Desenvolupament de la sessió:

17.00-17.15 temps per berenar i rebuda.

17.15-18.10 pràctica d’activitat física.

18.10-18.15 tancament i comiat.