Projecte Medi Ambient

PROJECTE ROCAFONDA VERDA

Com a escola arrelada a l’entorn, potenciem els valors de defensa i respecte pel medi ambient i l’equilibri ecològic.

Des del centre ens proposem treballar diferents aspectes amb la voluntat de millorar l’escola d’acord amb els nous reptes de l’educació, i ho fem a fi de sensibilitzar, dinamitzar i donar suport a la comunitat educativa per tal d’anar incorporant els principis i els valors de la sostenibilitat en tots els àmbits de la vida escolar.

Per a fer-ho potenciem diferents vessants com són: el treball a l’hort de l’escola i al bosc, recollida selectiva de les deixalles, sensors lumínics als lavabos, controlador de consum d’aigua a les aixetes, ús de carmanyoles o boc’n’rol pels esmorzars, etc. A part del treball dels continguts del currículum, a les aules, treballem la sensibilització pel medi ambient.

També, des de fa forces cursos, formem part del Programa Escoles Verdes.