Equip Humà

EQUIP DE MESTRES CURS 2023-2024

El nostre equip humà, està format per personal qualificat i plenament implicat a la seva pràctica educativa, tot respectant i potenciant el procés personal de cada alumne per ajudar-los a desenvolupar-se de forma integral.

Fidels al seu compromís, col·laboren amb les famílies, ajuden als alumnes a ser persones crítiques vers al seu entorn i participen en la formació de persones solidàries i defensores dels drets humans.

Educació Infantil

2nB

Paula Antonell

3rA

Martí Castellà (Mònica Garrido)

3rB

Miriam Rovira

4tA

Irene Cañadas

4tB

Gloria Tomàs

5èA

Cristina Pastor

5èB

Andrea Torres

6èA

Marta Calleja

6èB

Imma Barroso

6èC

Gemma Comas

Coord. Miriam de la Vega

Psicomotricitat: Jenny Pérez

Ed. Especial: Anna Canudas (Anna Conesa)

TEI: Rosi Gómez

Suport: Miriam de la Vega i Cristina Escamez

Coord. Laura Viñals

Ed. Física: Albert Ritort (Laura Roset)

Ed. Especial: Lara Martí

Anglès: Inma Pujades

Suport: Laura Pueyo i Roser Majó

Coord. Rosalba Sánchez

Ed. Física: Patricia Costa

Ed. Especial: Meritxell Estengre

Anglès: Elisabet Feijoo

Suport: Mireia Ruiz i Alba Piñeiro

Coordinadora DIGITAL: Jenny Pérez

Coordinadora LIC: Carla Perera

Música: Rosalba Sánchez i Lidia Borrego

Aula d’Acollida: Laura Pueyo

TIS: Aurora Rovira

Vetlladora: Elena Font, Dèlia Sánchez, Sara Martín

Tècnica d’assessorament psicopedagògic (EAP): Elisabet García

Administrativa: Laura Moya

Auxiliar de servei: Eudald Serra

Organigrama de l’ESCOLA

Equip Directiu

L’equip directiu el componen la directora, la secretària i la cap d’estudis.

• La Directora és l’encarregada del funcionament i organització del centre educatiu i de la gestió del projecte de direcció.
  • La cap d’estudis És la persona responsable de planificar i gestionar les activitats del centre, com poden ser l’elaboració dels horaris, la planificació dels processos d’acollida i altres activitats del centre i d’atenció als alumnes.
  • La secretària És la persona responsable de les tasques relacionades amb la gestió econòmica del centre, de la documentació acadèmica i administrativa i dels recursos materials.

Directora Roser Majó Ayguavives

Mestra funcionària de carrera d’educació infantil, i des del curs 2016-17 exerceix les funcions de Directora de l’escola Rocafonda. És mestra Diplomada en Educació Infantil per la Universitat Autònoma de Barcelona (2001) i té les titulacions de Postgrau en “Ciutadania: inclusió social en la diversitat” per la Universitat de Girona (2005), Màster en “Educació emocional i benestar” per la Universitat de Barcelona (2012), Postgrau “en direcció de centres educatius” per la Fundació Universitària Martí l’humà (2020).

Cap d’estudis Alba Piñeiro Monteis

Mestra funcionària de carrera d’educació primària. És mestra Diplomada en Educació Musical per la Universitat  de Barcelona (2011) i té la titulació de Màster “Habilitats professionals en l’àmbit educatiu: gestió, planificació, lideratge i comunicació” per la Universitat de Barcelona (2015).

Secretaria Cristina Escamez Peidro

Mestra interina d’educació infantil. És mestra Diplomada en Educació infantil per la Universitat autònoma de Barcelona (2010) i té la titulació de Màster en “pedagogia sistèmica” per Institut Gestalt de Barcelona (2020).