Currículum i Criteris d’avaluació

A Catalunya entenem el currículum com un instrument per avançar cap a la societat que volem i donar resposta als reptes que tenim al davant. En aquests moments s’han aprovat els tres decrets de l’educació infantil, l’educació bàsica i el batxillerat.

Els elements del nou currículum són les competències clau i el perfil competencial de sortida, les competències específiques de les àrees o matèries, els criteris d’avaluació, els sabers i les situacions d’aprenentatge. Un aspecte important a destacar del nou currículum és la vinculació directa entre els criteris d’avaluació i les competències específiques de les àrees i matèries. Aquests criteris indiquen l’assoliment dels aprenentatges de l’alumnat desenvolupats en les diferents situacions d’aprenentatge i són el referent de l’avaluació.

Per a saber-ne més del nou currículum podeu visitar la següent pàgina web: https://projectes.xtec.cat/nou-curriculum/

  • Les Competències específiques i Criteris d’avaluació per cicles són:

Criteris d’avaluació Infantil

Criteris d’avaluació Inicial

Criteris d’avaluació Mitja

Criteris d’avaluació Superior