Portes Obertes

Som conscients que la tria d’escola és un moment molt important i que genera molts dubtes i preguntes, sobretot en els moments actuals. És per això que, fins arribar al període de preinscripció, en aquesta pàgina  us anirem penjant diferents vídeos, activitats i informacions, les quals desitgem que us siguin d’utilitat per a apropar-vos una mica més a la nostra escola i al nostre projecte educatiu.

🏃Aquest any, realitzarem la jornada de portes obertes presencials el divendres 23 de febrer de 15:15 a 19h, fent els torns: 15:15; 16:00; 16:45; 17:30 i 18:15.

És important demanar cita prèvia:

trucant al📱 telèfon 93. 790.37.51,

i/o enviant un 💻correu electrònic a8034746@xtec.cat

En la tria d’escola, sabem que es generen moltes preguntes de com serà l’adaptació, del funcionament del centre, horaris, activitats, serveis, etc. és per això que us hem preparat  aquest FAQS per resoldren uns quants, però si en teniu més ens podeu escriure a: a8034746@xtec.cat

Ens agradaria poder ensenyar-vos com aprenem a l’escola de manera vivencial i en directa, però a causa de la pandèmia, haurem d’esperar. És per això, que us hem preparat un tour ràpid, passant per totes les aules, de l’escola i així, apropar-vos i donar-vos a conèixer la nostra filosofia,  manera de fer i projecte educatiu. Desitgem que gaudiu de la visita!!

Un dels pilars més importants de l’escola són els infants, ja que són els protagonistes de tota acció educativa. És per això, i posant molt de valor a la seva opinió, que els hem preguntat:

🗣 “què és el que més t’agrada de l’escola?”

A continuació, us presentem un petit recull del que ens han dit…😍

A la nostra escola portem a terme diversos PROJECTES PEDAGÒGICS que ens identifiquen i que entre tots ens fan únics. És per això que hem preparat una infografia on, de forma resumida, els podreu conèixer.👉

A l’@escolaRocafonda, als alumnes, els presentem preguntes, els guiem, insinuem, donem petites pistes… Ja que a través de la tasca educativa de cada dia, volem que sàpiguen buscar on trobar les respostes, que puguin relacionar, interactuar, investigar, confrontar, demanar ajut a persones més expertes, que respectin les opinions de tothom, que siguin crítics, que valorin l’esforç i que no es rendeixin fàcilment, per tal de que vagin construint el seu propi aprenentatge.

📹En el taller d’audiovisuals, l’alumnat de 5è i 6è, han fet entrevistes a la comunitat educativa per veure què agrada de l’escola i convidar-vos a venir a les portes obertes a descobrir-nos:

💻L’alumnat de 5è, amb scratch, han creat un video de portes obertes per a convidar-vos a venir i conèixer el nostre projecte educatiu. Estem molt orgullosos de la gran feina que han fet!!

Tecnologia i futur, t’emocionarà!!

🗣️Som conscients que aquest any és complicat assistir als centres presencialment. És per això que us hem preparat un tour virtual interactiu💻per tota l’@escolaRocafonda on podreu descobrir tots els nostres racons. 👀🔎
Desitgem que gaudiu de la visita!😃

A la nostra escola trobarem moments pel treball individual, per pensar i escoltar, per reflexionar. Moments per fer i desfer, per equivocar-nos, per construir. Moments per estar en grups reduïts compartint idees, discutint punts de vista, consensuant solucions.

Moments per sentir-nos acompanyats, protegits. Moments per jugar, inventar, actuar. Moments per sentir-nos bé, per ser feliços, compresos, moments per sentir-nos únics.

Tots aquests moments són possibles a través dels diferents projectes que es fan a l’@escolarocafonda.