Qui som?

Rocafonda és una escola compromesa amb l’educació del seu alumnat, que treballa en estreta col·laboració amb les famílies i amb una clara consciència de col·lectivitat.

L’escola és de tots i per a tots. És una escola integradora, catalana  i de qualitat que vol donar resposta a les inquietuds i necessitats educatives del moment mitjançant un Projecte Educatiu coherent, dinàmic i global.

Treballem a partir de diferents projectes innovadors per continuar essent un referent en el món educatiu de la nostra ciutat i entorn.

Partint de la pròpia realitat dels alumnes, eduquem els nens i les nenes en la convivència i el coneixement del món que els envolta, marcant-nos els següents objectius:

• Utilitzar les sortides, excursions, colònies i festes populars com un mitjà per afavorir l’autonomia personal i l’arrelament en l’entorn més proper i a Catalunya en general.
  • Aconseguir que la relació de les famílies i l’escola sigui fluïda unint esforços per tal de millorar l’oferta de serveis i la qualitat de l’ensenyament.
  • Potenciar la participació de tots els col·lectius (alumnes, pares i mestres) en la gestió democràtica del centre ja que és patrimoni de tots.
  • Educar als nostres alumnes vers el valor d’un desenvolupament sostenible.