LA FESTA MAJOR D’ESCOLA

El passat 12 i 13 de gener vam poder gaudir i viure, de nou, la FESTA MAJOR D’ESCOLA. Aquesta és la nostra festa, la més identitària i especial per a l’escola. Una festa que arriba sempre per Sant Hilari, patró del municipi, i que coincideix amb la festa major d’hivern de Vilanova, la fira del Camí Ral.

Enguany ha estat una festa molt familiar. A excepció del teatre, totes les propostes han estat obertes a les famílies. Heu estat moltes les que en un moment o altre heu pogut venir a compartir propostes amb els vostres fills i filles i la veritat és que veure l’escola tan plena de petits i grans ens ha omplert el cor. Complicitat, creativitat, somriures i abraçades, converses, moments compartits… un bon grapat de bons moments que fan ESCOLA, fan Marta Mata.

Vam començar el dijous a la tarda amb els TALLERS FAMILIARS: DECOREM L’ESCOLA PER FESTA MAJOR. La pista de l’escola es va convertir en una plaça de poble plena de gom a gom, amb famílies i infants rient i gaudint de crear junts.

El divendres l’escola obria les portes de forma habitual, tot i que amb una pista decorada per tota la Comunitat Educativa. De lluny, els més petits cercaven amb la mirada algun dels detalls decoratius fets a mà el dia anterior, sorpresos alhora que il·lusionats. La pista feia goig!

A les 9.15h els Massagrans donaven el tret de sortida amb el PREGÓ de Festa Major, fruit d’un treball compartit a l’aula . A continuació, la CERCAVILA amenitzava els carrers del voltant de l’escola, encapçalada pel grup de batucada dels i de les Massagrans i la imatgeria de l’escola. Al tornar, ens esperava la XOCOLATA CALENTA, gentilesa de l’AFA, amb pa i melindros. I després… a JUGAR! Una pista plena de propostes i jocs per gaudir plegats amb l’animació de Circ de Jocs. Per culminar el dia, el TEATRE DE FESTA MAJORQuan el sol se’n va a la posta” a càrrec de la companyia Matito a Can Papasseit.

Un dia del més complet i compartit!

Moltes gràcies a tots i totes!

Podeu trobar més fotografies a la unitat compartida.