FEM GRUP: INSTAL.LACIÓ I ALTRES

Relacionat també amb el projecte de comunitat “Deixem empremta!?” fa dies que pensem en com som nosaltres mateixos i en què ens agradaria deixar empremta és a dir, com voldríem ser recordats o reconeguts pels altres. De la part personal (jo) hem volgut pensar també en el nostre grup: com ens relacionem, vincles que es donen, què aportem cadascú de nosaltres per créixer com a petita comunitat… D’aquí ha nascut la idea de crear una instal.lació (inspirant-nos en Guinovart) on es connectin d’alguna manera totes les nostres persones. Partint de l’empremta de la nostra mà feta amb pintura, hem pensat algun adjectiu, idea, o tret que volem aportar al grup i així, entreteixint mans amb cordills i branquetes, hem anat alçant la nostra peculiar instal.lació. Amb permís i respecte ens hem anat demanant si podíem o volíem unir la nostra empremta amb la d’altres Tintins. Sembla una creació fàcil però darrera és plena de significat i de petites converses per aconseguir de tots i totes fer-ne un i una d’única que ens representi.

A banda, l’escola ens ha demanat fer la part de Tintins per representar la felicitació de Nadal. Fa dies que teníem moltes ganes de manipular plastilina i per això hem aprofitat per construir els personatges principals d’en Tintín en volum. Hem establert petits grups de treball amb un objectiu clar: la construcció d’un sol personatge per grup. El procés ha estat molt bonic, una estona més per practicar en el posar-se d’acord i distribuir-se les tasques per tal que cadascú hi participi.

Recordeu que teniu moltes fotografies al drive!