SANT JORDI A CAL FONT

La Ranya ens explica com ho va viure…

El passat dimarts dia 23 de abril vam anar a la plaça Cal Font per fer un treball amb grup. Vam estar amb tota la comunitat i vam fer els mateixos grups que quan vam anar a Penelles. Primer vam anar a la plaça i ens van explicar les coses que haviem de fer. La tercera pregunta ens va costar perquè era difícil trobar els noms de les llibreries, era més facil trobar les entitats. Al meu grup li costava molt escriure els noms del autor/es. Vaig ser una periodista perquè preguntava a la gent …per qui ha comprat el llibre? per què l’ha escollit? per què li ha agradat?…  També vam investigar les paradetes perquè podíem veure les coses que venen, veure els llibres que m’agradaven, les flors boniques i les persones que venien. També vaig veure la paradeta d’Ecomercaderet. El preu de la rosa més barata era de 5€ i la més cara de 15€, però jo em vaig sorprendre perquè vaig veure’n de 20€, 25€, i 30€. Vam fer preguntes sobre les roses i en total hi havien 24 parades. La procedència de la roses era del Maresme principalment. N’hi havien de molts colors com groc, rosa, vermell, blanc, blau i de colorins. I hi havien formats diferents com rams, rosa suelta i arreglos amb roses. Vaig descriure la meva rosa escollida que era molt vermella.