ENS REBEN A L’INSTITUT

Les Matildes tenim ja un peu a l’institut! Per aquest motiu, aquesta setmana, ens han convidat al Pla de le Moreres i hem fet una passejada tot resolent els primers dubtes que tenim.

Ha estat una bona sorpresa veure que ens rebien dos exalumnes de la nostra escola, l’Anne i el Gerard. Ells ens han fet de guies i ens han explicat molt bé que començarem una nova etapa important, en què seguirem definint quiN tipus de persones volem ser en el futur. Serà el moment de fer noves amistats, coneixerem molta gent, veurem moltes maneres de comportar-se i ser …. un treball personal cap a la responsabilitat d’anar-nos construint, mentre descobrim i decidim els nostres interessos i quina és la nostra essència. Hem parlat de llibertat, emocions, neguits, oportunitats, tria, necessitats, d’entre moltes més coses interessants, i ens ha agradat retrobar germans, amics, coneguts i exalumnes amb qui sense dubtar-ho ens hem abraçat.