ELS MILLORADORS JA HEM ARREGLAT LES JARDINERES

Aquesta setmana els 7 Milloradors hem acabat una nova millora i n’estem molt satisfets.

Recordeu que us vam explicar que diversos grups de nens i nenes de l’escola ens havien proposat de millorar i arreglar les jardineres del pati? Ja fa uns dies les vam buidar i netejar, tota una feinada! Doncs entre la setmana passada i aquesta hem acabat tota la millora.

Una vegada vam tenir totes les torretes netes i sense terra, les vam poder pintar. Primer vam estar dubtant de canviar de color, però al final vam decidir que ja ens agradaven com estaven i que volíem seguir amb la mateixa decisió que ja vam prendre fa dos cursos: volem les torretes dels colors de l’escola, blaves i taronges.

Una vegada pintades i seques, el Toni Tostado ens va deixar una cola ben especial, va amb un aparell que quan s’apreta la va dosificant i enganxa molt. Aquesta cola que enganxa tant ens ha servit per tapar els forats de les torretes per sota, tot i que hi hem posat una tela que deixa passar l’aigua per quan les reguem i plou.

Una vegada les torretes preparades hem decidit que teníem ganes de canviar la forma com estaven col·locades i amb força i alguna discussió hem decidit una forma més senzilla però que ens agrada a tots 7.

Aleshores una altra vegada hem tornat a terrejar: hem omplert les torretes amb la terra, hem trasplantat les noves plantes, aquesta vegada hi hem plantat ROMANÍ i FARIGOLA, ja que són plantes que no necessiten que es reguin gaire i són autòctones, i les hem regat.

Com que hem fet una mica d’enrenou ens ha calgut fer una bona escombrada i… mireu-ne el resultat! N’estem ben satisfets!