SEGUIM CREANT LA NOSTRA CURSA D’ORIENTACIÓ

Aquesta setmana seguim en el procés de crear la cursa d’orientació organitzats en quatre equips de treball.

A continuació us volem explicar en quin punt estem:

El grup de les fites ja han creat dues mostres (forma de prisma triangular de 30×30 cm cada costat)  i les han ensenyat a la resta de companys/es. Ens hem adonat que va molt bé utilitzar la roba de globus per fer aquesta banderola, d’aquesta manera si plou no es pot fer malbé perquè és roba com impermeable, com les fites reals.  Veiem que tenim poca roba i entre tots/es hem d’aconseguir-ne més, en blanca i taronja. La poca roba que tenim no en podem fer un mal ús i l’hem d’aprofitar al màxim. Estem tallant els costats que es necessita en cada fita per procedir a muntar-les en volum. La cola calenta ens és de gran ajuda! Ens estalvia haver-les de cosir.

El grup del mapa ens hem esforçat molt per millorar el mapa que vam fer en un inici. Vam acordar que en la nostra cursa hi haurà deu fites. Amb l’ajuda de les mestres estem fent  un mapa com el que s’utilitza en les curses d’orientació. Hem hagut d’observar i dibuixar molt bé tots els elements que hi ha en el pati de petits i grans, perquè sembli com més real possible. Ara començarem a fer la llegenda del mapa.

El grup del registre ja tenim feta la graella de registre passada a l’ordinador. També hem buscat i imprès els diferents símbols que acompanyaran cada prova i en la targeta de control. Igualment ens hem familiaritzat amb les pinces i hem observat que cada una fa una marca diferent. Cada fita tindrà una pinça manual que el nen/a utilitzarà per marcar la casella que correspongui en la seva graella de registre.

El grup de publicitat hem estat fent diferents cartells de mostra i els tenim tots exposats a la classe. Ara ens falta decidir entre tots/es mitjançant el procés de votació quin serà el cartell definitiu que enunciarem la nostra cursa per tota l’escola. Sembla una tasca fàcil però no ho és. Hem hagut d’investigar com anunciar en el cartell la informació principal, per exemple; dia, mes, on, qui la organitza… i pensar en el disseny perquè sigui atractiu.

Com podeu veure, estem molt enfeinats i a la vegada molt il·lusionats! Tenim moltes ganes de tenir la cursa acabada i que tots els nens i les nenes de l’escola hi puguin participar.

Us anirem informant! (teniu més fotos al drive).