CURSA D’ORIENTACIÓ AL PARC FLUVIAL DE VILANOVA DEL CAMÍ

Aquest divendres passat, les Tanits vam participar d’una cursa d’orientació al parc fluvial de Vilanova del Camí, organitzada per l’Escola Esportiva d’Igualada entorn els Palns de Promoció. El temps ens va acompanyar sense pluja i vam gaudir moltíssim!

D’entrada els monitors ens van explicar una mica en què consistia una cursa d’orientació. Com que nosaltres prèviament a l’escola ja havíem fet diferents jocs i activitats relacionades amb mapes, brúixoles… com si fossin petites curses d’orientació, ens va ser fàcil entendre tot allò que ens mostraven.

Seguidament ens vam organitzar per equips i ens van donar els mapes. Va començar la nostra experiència buscant les fites sobre terreny que teníem representades en el mapa. Havíem de saber-lo interpretar molt bé i també la llegenda amb els seus símbols. Quan vam acabar, aleshores els monitors ens van comunicar que ens tenien preparada una altra cursa d’orientació i aquesta ja era de súper experts i professionals!!

Vam utilitzar un sistema de marcatge electrònic en el que cada equip disposava d’una targeta electrònica i quan arribava a la fita o balisa l’havia de passar per sobre. De manera que quedava registrat el número de les fites visitades i el temps que havia trigat cada equip en arribar-hi.

La vivència ha estat molt molt positiva! Les Tanits tenim ganes de repetir!!!