REPENSO… ELS MASSAGRANS GESTIONEM EL MATERIAL D’EDUCACIÓ FÍSICA DE L’ESCOLA!

Aquests dies els Massagrans hem tingut la tasca de gestionar el material d’educació física per a tota l’escola en la situació Covid.

Hem tret tot el material del quartet d’educació física, descobrint coses que no havíem vist mai. Ens hem repartit en 4 grups; un grup fèiem de Petits, uns altres de Mitjans, uns de Grans i els altres de Material Comú per a tota l’escola.

Hem valorat i seleccionat el material més adequat per a cada Comunitat, ho hem registrat en diversos documents al Drive i l’hem situat a l’espai corresponent de forma ordenada. Això ho enviarem a tots els mestres de l’escola perquè s¡apiguen de quin material poden disposar a la seva Comunitat.

Fer aquesta tasca per nosaltres ha estat…

“El que hem fet ha etsat difícil però crec i espero que l’escola estigui contenta amb el treball que hem fet!” (Bruno Lacoma)

“Per mi fer aquesta tasca ha sigut divertit i responsable, perquè de nosaltres en depenia tota l’escola” (Iana Boistean)

“Per mi ha estat divertida i interessant perquè en aquests moments estem amb Covid19 i hem hagut d’ordenar tto el material de l’escola que per cert era moltíssim. Jo en la meva vida no havia vist tot el material junt!” (Joan Duarte)