VEIG, VEIG…QUÈ HI VEUS A DALT DEL SOSTRE?

Anem perfilant quin repte volem aconseguir en aquest projecte i els infants es decanten per la idea que ja van dir un dia de fer una escultura al sostre de l’escola. Per tant el nostre projecte té com a títol “Veig, veig…què hi veus a dalt del sostre?”

Com que l’escultura la volen posar al sostre de l’escola diuen que ha de representar coses molt nostres , perquè quan la gent passi pel carrer reconeguin ràpidament el centre. Mentre anem conversant sorgeixen les següents idees:

• Podem posar els tres ninos que surten en el logo del Marta Mata. Podem mirar les nostres samarretes de psico per veure com són.
  • També podem posar els personatges de totes les classes.
  • Podem posar el Patufet, el Pinotxo i el Tabaluga que són els noms de les nostres classes.
  • Podem fer una escultura de nens i nenes amb el fulard de l’escola.

Mentre anem pensant aquestes idees un Pinotxo pregunta com posarem l’escultura al sostre i com s’hi puja. Els altres comencen a donar idees com que podem agafar l’ascensor, per les escales… però cap de nosaltres sap com anar al sostre de l’escola!!! Tenim un dubte que hem de resoldre.