NOTA ALS AVIS I ÀVIES

Ens hem adonat que necessitem parlar amb els nostres avis i àvies per a que ens expliquin com jugaven quan eren petits i petites com nosaltres, quines joguines feien servir, com se les construïen, quin material utilitzaven. etc. Volem entendre en primera persona com passaven el seu temps lliure, si no tenien les mateixes joguines que tenim nosaltres, i com podem construir alguna d’aquelles joguines per a gaudir-la a l’escola.

Per aquest motiu, hem decidit escriure una nota pels avis i àvies, convidant-los a venir a l’escola i compartir amb nosaltres els seus records. Volem gaudir de la seva companyia i saviesa, ja que son persones molt especials de la nostra vida:

Avis, àvies, iaios, iaies, abuelos, abuelas, esperem que us animeu a venir a la nostra escola!