VOTEM EL MILLOR DISSENY

Després de la presentació dels dissenys dels quatre grups, ara tenim la tasca de decidir el disseny definitiu del nostre mural del pas del temps. La tasca és complicada, ja que tots els dissenys tenen aspectes interessants i que ens agradarien al nostre mural. Per aquest motiu, decidim agafar el millor de cada mural, el que més representa el pas del temps a l’escola Marta Mata, el que està millor elaborat o el que més encaixa amb la nostra idea.

Del primer grup, escollim la idea de posar les classes de la Comunitat de petits de fons. Del segon grup, ens agrada molt la idea de rellotge i els seu números, ja que en un rellotge queda molt ben reflectit el pas del temps. Del tercer grup, ens quedem amb la idea d’incloure una dona embarassada i l’Escola Bressol El Molinet, ja que parla del nostre creixement personal. Del quart grup, escollim la façana de l’Escola Marta Mata, que representa molt bé el nostre centre. Hem pensat que la millor idea és una barreja de tots aquests elements.

A més a més, per representar el pas per les aules de l’escola, diversos grups hem dibuixat els personatges de cada classe i hem escollit el que més ens agrada de Patufets, Pinotxos, Tabalugues, etc.

Aviat us presentarem el disseny final!

Podeu veure més fotografies al Drive.