NOM DEL NOSTRE MURAL: RELLOTGE NATURAL

Com a obra d’art, el nostre mural precisa d’un nom. És per aquest motiu que hem conversat sobre quin seria el nom que millor representa la nostra creació.

Han sorgit diverses propostes i el motiu de cada nom:

• El pas del temps a l’escola Marta Mata: perquè és el que explica de nosaltres el mural.
  • Dona embarassada, Molinet i Marta Mata: però hem pensat que era més aviat una descripció que no pas un títol.
  • NaturArt: l’hem descartat perquè és el nom del Projecte de Comunitat.
  • Rellotge natural: aquest ha estat el nom escollit, ja que representa molt bé la nostra obra i és un nom artístic, que defineix el pas del temps (rellotge) i la natura (elements naturals amb els que hem pintat i decorat el nostre mural).

Hem estat tots i totes d’acord en el nom final i, seguidament, hem proposat com plasmar el nom escollit al mural. Alguna proposta ha estat amb retoladors, però hem coincidit en que no és una forma natural de decorar. També han sorgit idees com fulles, arròs, sal, etc. La opció que més ens ha agradat ha estat la de lletres formades amb branques i aquest és el resultat: