ENS VISITA L’EMISSARI DE GUIFRÉ EL PILÓS

El passat dimecres l’alumnat de la comunitat de mitjans, vam tenir una gran sorpresa a l’escola. Després del pati, l’emissari de Guifré el Pilós va arribar fins al nostre municipi de Vilanova del Camí per portar-nos un missatge important que ens havia de fer arribar des de Ripoll. En aquesta carta hi havia un escrit on ens explicava que Guifré havia fet molts viatges per terres properes i tenia ganes de conèixer l’escola Marta Mata i saber del nostre projecte. Així que ens va portar cinc sobres amb una paraula per a cada grup relacionada amb el nostre treball de l’Edat Mitjana, de la qual havíem de buscar informació per veure que significava.

I el més emocionant de tot va ser que ens va fer una proposta i ens va demanar la nostra ajuda. HEM DE MUNTAR UN AUTÈNTIC MERCAT MEDIEVAL !!!

Va ser un matí ben entretingut i divertit. Això sí, ara tenim molta feina pensant idees per veure com serà la nostra proposta de mercat medieval. SOM- HI !!!