Situem i ens endinsem en la història medieval

Bon dia famílies!

Aquest segon trimestre, a Projecte de Comunitat, el grup de les ferradures hem estat ben entretinguts! Després d’un primer trimestre on els castells van ser al centre del nostre aprenentatge, amb la visita al Castell de la Pobla, aquest segon, hem situat en una línia del temps creada pels mateixos alumnes l’època medieval, així com també la seva vida. Dinosaures-Romans-Grecs-Edat Mitjana- Guerra Civil- Televisió.

Parlant de vida, hem parlat d’estaments, de classes socials… noms d’uns col·lectius que fins i tot es van convertir amb els noms d’habitació del Camp d’Aprenentatge. Reis, nobles, pagesos… us sonen?

Un Camp d’aprenentatge pel qual també vam col·laborar en la seva organització fent dues banderes representatives del territori, la creu de Sant Jordi i la senyera, sobre la qual vam treballar el seu origen amb la llegenda de Guifré i que ens van servir per fer un joc de nit que va marcar un abans i un després i que recordarem durant molts anys. El joc de la bandera!

Pel camí també vam anar a Montblanc, que ens va ajudar molt en tot el nostre treball del projecte, i sobre el qual vam fer una representació gràfica de en un gran mural.

Aquest tercer l’hem començat fent escuts d’origen medieval i creacions pròpies.

Us en compartirem resultats quan els tinguem acabats!