ESCOLTEM LES CONVERSES

Aquestes vacances d’hivern a la comunitat de grans teníem encomanada una tasca d’investigació de la nostra família: tenir una conversa amb una avi o àvia sobre algun fet important de la seva vida que ens pogués explicar. Aquesta conversa l’havíem de gravar per poder fer-ne un treball posterior a l’aula.

Tornant de vacances, el primer que hem fet ha estat escoltar individualment la nostra conversa i poder reflexionar sobre què ens ha sorprès, quina emoció ens ha causat i quins aprenentatges en puc treure de les vivències dels meus familiars. Després anirem compartint les converses amb el grup i reflexionarem plegats.

Aquest treball ens ajudarà a resoldre un dels molts aspectes de la pregunta del projecte: Who am I? Qui sóc jo?