Som bestials

Durant aquest trimestre, els alumnes de primària i com a projecte de medi, treballem els “L’ecologia”, i dins d’aquest bloc “els éssers vius”.

Tal com vam fer amb Missatges per la Terra, i Tots fem història, volíem ambientar el vestíbul de l’escola com a punt de partida comú dels diferents projectes que es duen a terme a cada nivell, amb el missatge de Som bestials.

Entre tots i totes, des d’infantil a primària, hem creat un mosaic amb fotografies i dibuixos d’alumnes i mestres, que mostren els nostres animals preferits.

Haureu anat veient el progrés de l’exposició als vidres de l’entrada de l’escola, sempre amb ulls curiosos i boques ben obertes, petits i grans orgullosos de la seva feina i dels projectes que estan duent a terme.

Si encara no heu mirat com en som de bestials, afanyeu-vos!