Missatges per la Terra

Durant aquesta setmana a l’escola hem tingut una cartellera per escriure missatges per la Terra, dins el marc de la Setmana pel clima a l’Escola La Vitxeta.

Com a resultat de les diferents actuacions dutes a terme durant la setmana, a les aules s’ha parlat de l’emergència climàtica i s’han visualitzat diferents vídeos sobre el tema. Els nens i nenes de l’escola han pres consciència d’aquesta problemàtica que ens afecta a nivell mundial, i han sortit missatges molt variats, però ens quedem amb els missatges més esperançadors com “no ho podem solucionar avui, però si demà”.

Gràcies a tots els que hi heu participat. A l’escola continuarem treballant de valent. Podreu veure la cartellera durant les properes setmanes.

Així mateix durant tot el primer trimestre, tota la primària realitzarà un projecte sobre el medi ambient. Ja us n’anirem informant.

“No ets massa petit per fer coses grans!” Greta Thunberg