21 DE JUNY FESTA DE LA MÚSICA
La Festa de la Música és una celebració internacional que coincideix amb el primer dia de l’estiu a l’hemisferi nord, el dia més llarg de l’any.
L’objectiu de la jornada és promoure la música a través de dues vessants: que… Llegeix més»

Documentació de l’AMIPA curs 2018-2019

Benvolgudes famílies,
Avui  DILLUNS DIA 4 DE JUNY us arribarà de mans dels vostres fills i filles un sobre per família amb tota la documentació de l’AMIPA per al curs vinent: full de quota de soci i reserva de material, full d’extraescolars, normativa d’extraescolars, formulari del menjador… Llegeix més»

11 DE JUNY
DIA EUROPEU DE LA DIVERSITAT
VIVINT EN DIVERSITAT
Som nens i nenes
homes i dones del demà.
Som nens i nenes
vivint en diversitat.​
​​Tots som iguals i diferents
vivim arreu del gran món,
però compartim un mateix lloc.
Tots som iguals però diferents.
Som nens i nenes…​
​​Tant fa el color del teu… Llegeix més»

Música de la setmana

LA VITXETA VA DE COLÒNIES!!!!!!
Durant aquesta setmana una gran part de l’alumnat de l’escola anirà de sortida: 4t i 6è aniran de colònies a l’Espluga de Francolí i a Vilanova de Sau respectivament i 5è de sortida a Tarragona.
Desitgem que s’ho passin molt bé i… Llegeix més»

DÍA INTERNACIONAL DELS MUSEUS
DÍA 18 DE MAIG.
El Dia Internacional dels Museus (DIM) se celebra anualment el 18 de maig. És un esdeveniment organitzat pel Comitè Internacional dels Museus (ICOM) des del 1977, que té com a objectiu conscienciar els ciutadans sobre el paper dels museus en el… Llegeix més»

1r Club de Lectura a la Biblioteca de l’Escola

Des de la comissió mixta de Biblioteca s’està duent a terme el primer Club de Lectura amb l’alumnat de 6è d’Ed. Primària. Aquesta iniciativa està emmarcada dins de les activitats que el Pla educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Reus ofereix a les escoles de la ciutat.
L’activitat és de caire voluntari,  té per objectiu formar… Llegeix més»

CANTÀNIA 2018
Més de cinc-cents nens i nenes ens oferiran el multitudinari concert que han estat preparant amb els seus mestres de música durant gairebé mig curs. Enguany la cantata Partícules l’ha escrita Sergi Belbel i el compositor Lluís Vidal. Amb Partícules l’alumnat de 6è assistirem a… Llegeix més»