DÍA INTERNACIONAL DELS MUSEUS
DÍA 18 DE MAIG.
El Dia Internacional dels Museus (DIM) se celebra anualment el 18 de maig. És un esdeveniment organitzat pel Comitè Internacional dels Museus (ICOM) des del 1977, que té com a objectiu conscienciar els ciutadans sobre el paper dels museus en el… Llegeix més»

1r Club de Lectura a la Biblioteca de l’Escola

Des de la comissió mixta de Biblioteca s’està duent a terme el primer Club de Lectura amb l’alumnat de 6è d’Ed. Primària. Aquesta iniciativa està emmarcada dins de les activitats que el Pla educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Reus ofereix a les escoles de la ciutat.
L’activitat és de caire voluntari,  té per objectiu formar… Llegeix més»

CANTÀNIA 2018
Més de cinc-cents nens i nenes ens oferiran el multitudinari concert que han estat preparant amb els seus mestres de música durant gairebé mig curs. Enguany la cantata Partícules l’ha escrita Sergi Belbel i el compositor Lluís Vidal. Amb Partícules l’alumnat de 6è assistirem a… Llegeix més»

Escac i mat!

Des de l’escola, ja fa uns anys que es va començar el projecte Escacs a l’Escola que consisteix en promoure els escacs com a eina educativa en horari lectiu. Aquest any, onze nens i nenes de l’escola la Vitxeta han participat a les Olimpíades escolars… Llegeix més»

Classe oberta de música a P3

Els dies 10 i 12 d’abril vam fer la classe oberta de música a P3A i P3B respectivament.

Tot l’alumnat i els seus acompanyants van poder gaudir d’una sessió de música en viu. Vam cantar cançons, vam ballar danses, i fins i tot, vam fer un viatge en tren passant per diferents països del món! Moltes gràcies a tots/es per compartir aquest moment musical tant especial.

Recull fotogràfic CASAL “ÒRBITA VITXETA”

Durant les vacances de Setmana Santa diversos nens i nenes de l’escola, i monitores, vam participar del Casal “Òrbita Vitxeta” organitzat per l’AMIPA. Durant els quatre dies que va durar el casal vam poder descobrir l’entorn de l’escola.
El dilluns 26 de març, primer dia del casal,… Llegeix més»

Preinscripció a P3, 1er d’ESO i la resta de nivells dels ensenyaments d’educació infantil, primària i ESO

Benvolgudes famílies,
El proper divendres 13 d’abril s’inicia el període de preinscripció a primer curs d’Educació Infantil. Afegim l’enllaç on es poden descarregar els impresos de la sol·licitud (pendent de publicació), manual i altres informacions d’interès. El centre també disposarà de fulls de sol·licitud per aquells que… Llegeix més»