📆⏰ JORNADA INTENSIVA SETEMBRE 2022 I AUTORITZACIONS SORTIDA 📝🤸🏻‍♀️

Com ja sabeu, el curs 2022-2023 començarà amb novetats destacades:

➡️ S’avança l’inici del curs al dilluns dia 5 de setembre.
➡️ L’horari escolar durant tot el mes de setembre serà de jornada intensiva de 8:30 a 12:30h.
➡️ De les 12:30 fins a les 15h serà la franja de Temps de Migdia. Es podrà recollir els infants entre les 14:30 i 15h.
➡️ De 15 a 16h hi haurà ACTIVITATS DE LLEURE GRATUÏTES per a tothom organitzades per l’AMIPA La Vitxeta amb el seu equip de monitoratge. Cada dia es faran activitats de diferent tipologia: jocs, tallers, esports, etc.
➡️ De 16 a 17:30h hi haurà SERVEI D’ACOLLIDA com durant la resta de curs (tarifes habituals del servei).

Per una bona previsió durant aquest període de jornada intensiva us demanem que ompliu el següent formulari COM A MÀXIM FINS EL DIA 30 D’AGOST:

FORMULARI JORNADA INTENSIVA 2022. (cliqueu a sobre). Com sempre, es podran fer canvis sobre la marxa.

⚠️IMPORTANT!! A finals de curs, es va facilitar des de l’escola l’autorització de recollida d’infants a la sortida de les activitats de lleure de setembre. No obstant això, també hem creat uns documents sobre sortides i recollides amb validesa per tot el curs 2022-2023: per una banda, el document per fer constar (i autoritzar) la relació de persones que recolliran els infants després de qualsevol de les activitats i franges gestionades per l’AMIPA (Temps de Migdia, extraescolars, acollides, etc.). Per altra banda, l’autorització perquè els infants de 3r a 6è puguin marxar sols després de les franges i activitats de l’AMIPA. Trobareu els documents a continuació i caldrà que s’entreguin a l’AMIPA abans de començar el curs:

DOCUMENT RELACIÓ PERSONES AUTORITZADES PER A LA RECOLLIDA D’INFANTS

AUTORITZACIÓ PER MARXAR SOL/A