General

Música de la setmana

Aquesta setmana escoltarem la cançó “This is me” de la pel·lícula El gran showman. Aquesta cançó  parla d’acceptació, de ser qui ets sense tenir por, de l’amor sense prejudicis, del respecte i l’afecte que mereixem tots els éssers humans. Un tema d’aquests que calen i que es queden per sempre amb tu.

Música de la setmana Llegeix més »

La Terra

Aquest trimestre, les nenes i els nens de 5è hem fet un projecte sobre el planeta Terra. Vam començar preguntant-nos sobre “què feia el sol al llarg del dia?”, i hem après que la Terra fa un moviment de rotació. Observant les ombres que genera un llistó al llarg del dia, ho hem pogut entendre

La Terra Llegeix més »

Per què dormim a la nit?

Els nens i nenes de primer durant aquest trimestre hem estat treballant a partir de la pregunta “Per què dormim a la nit?”. A partir d’aquests vídeos podreu veure alguna dels nostres aprenentatges i descobriments a partir d’una conversa espontània davant la càmera.

Per què dormim a la nit? Llegeix més »

Nadal virtual

Durant aquestes últimes setmanes hem convertit el gimnàs de l’escola en un petit estudi de gravació. Els alumnes de l’escola han passat a gravar la seva Nadala per poder-la compartir amb tots vosaltres. Nervis, esforç, emoció i sobretot molta música han estat els ingredients en aquestes gravacions. No hem pogut gravar la Nadala del grup

Nadal virtual Llegeix més »

Avui ha cagat el tió

Quina sorpresa! Avui divendres 18 de desembre, i després duna setmana d’alimentar el nostre tió amb pells de mandarina i de plàtan, ha cagat el tió pels alumnes de 1r fins a 4t. Quina gran cagada! Gràcies tió i fins l’any vinent tió estimat.

Avui ha cagat el tió Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut