Nadal virtual

Durant aquestes últimes setmanes hem convertit el gimnàs de l’escola en un petit estudi de gravació.

Els alumnes de l’escola han passat a gravar la seva Nadala per poder-la compartir amb tots vosaltres.

Nervis, esforç, emoció i sobretot molta música han estat els ingredients en aquestes gravacions. No hem pogut gravar la Nadala del grup de P3B, la COVID-19 ens ha fet la guitza…

Com no ens hem pogut veure al gimnàs de l’escola com altres anys. La directora de l’escola us vol fer arribar unes paraules:

Benvolgudes famílies,

Ja tornem a estar un any més aquí, ja s’ha acabat el trimestre, un trimestre estrany, diferent i ple d’emocions.

Malgrat tot, i en nom de l’equip humà del centre, només podem donar-vos les gràcies, les gràcies per la vostra presència, les gràcies per la paciència en els canvis sobtats, les gràcies per ajudar tant en els confinaments dels vostres fills, gràcies!

A continuació us presentem les nadales que han fet els nens i nenes amb molta il·lusió. I per acabar, us hem fet un petit regal. Gaudiu-les en companyia des de casa.

Bones festes i ens veiem aviat!

Maria Horra i Pueyo

Podeu veure els vídeos de les diferents Nadales clicant als enllaços següents:

P3 A

P4 A

P4 B

P5 A

P5 B

1r A

1r B

2n A

2n B

3r A

3r B

4t A

4t B

5è A

5è B

6è A

6è B

La Nadala dels MESTRES

BONES FESTES i SALUT per a tothom. Ens veiem l’any que ve!