General

Música de la setmana

Aquesta setmana escoltarem la cançó “Ara és nadal” del grup Lexu’s publicat l’any 2006. Aquesta cançó serà la que interpretaran els nostres alumnes de sisè. Des de l’escola us volem desitjar un BON NADAL i BONES FESTES a tothom!  

Música de la setmana Llegeix més »

Anem a l’hort P3B

Els alumnes de P3B durant aquestes últimes setmanes, per petits grups, hem plantat romaní, enciams, pèsols, espinacs, cebes i maduixes al nostre hort del pati. Ara ens toca regar-ho cada setmana i que es facin molt i molt grans. Ens ho hem passat molt bé, som tots uns experts! Els alumnes de P3A ho farem

Anem a l’hort P3B Llegeix més »

La Marató de TV3

Benvolgudes famílies, Un any més s’apropa la marató de TV3 i aquest any va dedicat a la Covid. Justament per aquest motiu, no podem celebrar la tradicional trobada de tions d’arreu de Catalunya. Però no patiu que hem pensat una cosa i necessitem de la vostra ajuda. Tota la mainada que ja té el tió

La Marató de TV3 Llegeix més »

Visitem el Planetari

El dimecres 18 de novembre de 2020 vam visitar el planetari del Parc Astronòmic de Prades. Quan vam entrar al gimnàs vam al·lucinar perquè era gegant. La Jorgina ens va rebre i ens va explicar les normes. Dins del planetari ens esperava l’Àlex. Quan vam entrar vam poder veure el cel de Reus en temps

Visitem el Planetari Llegeix més »

Música de la setmana

Aquesta setmana escoltarem la cançó “The show must go on” del grup Queen. Des de l’any 1987, cada 1 de desembre al món es commemora el Dia Mundial de la Sida per donar suport a les persones que viuen amb el VIH i a les que estan afectades pel virus, i també per recordar les persones que han

Música de la setmana Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut