P-3.Tarda a la biblioteca.

A la classe dels i de les Policies cada setmana dediquem una tarda a explicar un conte, a vegades amb titelles i d’altres amb un conte il·lustrat. Aquest cop hem canviat la nostra classe per la biblioteca de l’escola. Hem pujat al segon pis de l’edifici dels grans i allà hem escoltat un conte molt bonic “La gallineta vermella”. És un conte tradicional  que parla de l’esforç i la constància a l’hora de fer les coses.

A continuació hem pogut gaudir del racó de la biblioteca, un espai que convida a relaxar-se i a deixar anar la imaginació amb les històries que ens expliquen els llibres.

Tarda a la biblioteca