Colònies Marcel Maillot 2019.

Els dies 29 i 30 d’abril les nenes i els nens de l’escola Vista Alegre hem anat de colònies a Marcel Maillot a l’Estartit. Hem realitzat moltes activitats amb un centre d’interès comú: el mar. La tarda de dilluns hem fet un petit creuer amb el Nautilus fins a les illes Medes,on hem pogut admirar la flora i la fauna marines protegides a través de les finestres que té el vaixell a la part inferior.  El dimarts pel matí hem fet un taller de conserva d’anxoves, un toca-toca d’animals marins, la dissecció d’un peix i un circuït d’aventura.

Hem gaudit molt amb els/les nostres companys i companyes de l’escola juntament amb els/les nostres mestres.

Us deixem un petita mostra d’aquests dos dies.

P-3 policies.

P-4 gegants i gegantes.

P-5 bombers i bomberes.

1R  Els planetes.

2N Els llops i les llobes.

CM. Els dinosaures i els materials.