HEM COMENÇAT L’HORT!!!

Hola Famílies,

Els nens i les nenes de l’escola Vista Alegre hem engegat amb moltes ganes el nostre hort.

Primer hem tret les herbes i hem remenat la terra, i quan ja estava preparada hem començat a plantar les verdures.

Els alumnes d’Educació Infantil han plantat pèsols i porros.

Els alumnes de Cicle Inicial han plantat bròquils.

Els alumnes de tercer de Cicle Mitjà han plantat espinacs i els de quart cebes tendres.

I els alumnes de Cicle Superior escaroles.

Cada dia un curs s’encarrega de regar i de mantenir net el nostre hort. Ara ens toca cuidar-lo amb estima i cura perquè puguem tenir una bona collita.

Volem agrair la col·laboració de la Vanesa, mare de l’escola, que cada any ens porta les verdures de manera gratuïta. Moltes gràcies!!

FOTOS HORT