MENJAR SALUDABLE!!!

Els nenes i nenes de 4t hem fet una activitat de MENJAR SALUDABLE!!!

Vam aprendre quin menjar és saludable i quin no i que hem de menjar de tot!!

Dos alumnes de la classe van representar que passa quan mengem menjar saludable i fem esport (que gastem tota l’energia ) i quan no mengem menjar saludable i no fem esport ( que no gastem tota l’energia que consumim i ens engreixem!!

img_4417img_4416img_4408

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut