LES SIRENES I TRITONS TREBALLEM EN GRUPS INTERACTIUS!!
L’alumnat de primer de primària, les sirenes i els tritons, hem començat el trimestre treballant en grups interactius dos dies a la setmana. L’experiència està sent molt positiva i engrescadora!! Observeu a les fotos com treballem…
LES SIRENES I TRITONS TREBALLEM EN GRUPS INTERACTIUS!! Llegeix més »






