abril de 2017

Plantem llavors!

A la classe de P5 hem plantat llavors de cigrons, llenties i mongetes. Hem aprés que perquè puguin créixer aquestes llavors necessiten, terra (o cotó en aquest cas), aigua, llum i molt d’amor. Anirem observant el seu creixement i les anirem regant i cuidant cada dia, a veure què passarà,…

Plantem llavors! Llegeix més »

FEM LA MONA!

Els nens i les nenes d’infantil hem fet la Mona de Pasqua. Hem decorat els plats i hem posat la xocolata, els ous, els fideus de colors i les plomes, ens ha quedat molt bonica i boníssima!! Mmmmm….

FEM LA MONA! Llegeix més »

Anem a l’hort de l’escola!!

El passat 30 de Març els alumnes de 3r de primària vam anar a visitar i a fer unes plantacions a l’hort que tenim a la nostra escola. Tots els alumnes de l’escola vam treballar prèviament a classe quins tipus de plantació es fan en aquesta nova estació i època de l’any: enciams, tomàquets, pebrots,

Anem a l’hort de l’escola!! Llegeix més »

Projecte EL FONS MARÍ

El passat 23 de Març els alumnes de 3r de primària vam presentar als pares, mares, companys i amics de l’Institut Escola del Prat el nostre projecte sobre el fons marí. En aquest projecte vam poder conèixer, investigar i ampliar molt els nostres coneixements sobre els fons marí. Vam aprendre la dimensió que tenen els

Projecte EL FONS MARÍ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut