octubre de 2018

Ja som a primer!!!

                   Els nens i les nenes de primer donen la benvinguda al nou curs. Ja estan a primer; estan contents i durant l’estiu han crescut molt!!. A més… sabeu quin és el nom de la seva classe? Us donem una pista… SI!!! SON LA CLASSE DE… LES PAPALLONES.

Ja som a primer!!! Llegeix més »

FESTA MAJOR !!!

Divendres passat els nens i les nenes d’educació infantil i primer, van donar la benvinguda a la Festa Major!! Al pati van fer diferents tallers: pintar titelles dels gegants, maquillatge i disfresses i Castells. I sabeu qui els va acompanyar? Els nostres gegants de l’escola. Va ser molt divertit ja que per acabar tots junts

FESTA MAJOR !!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut