juny de 2015

APP Sant Cosme Serveis

Aquest any els alumnes de 4t d’ESO hem fet una app dels serveis del barri de Sant Cosme. Per poder-la descarregar feu una foto al següent QR. També la podeu descarregar directament amb el següent enllaç: https://app.box.com/s/cpsspb97xb37hpewajt6p3f59wzujhfi Si no podeu instal·lar l’app o el mòbil us dona algun missatge d’error aquí teniu un tutorial de

APP Sant Cosme Serveis Llegeix més »

WE ARE VIP!

Durant aquest curs, els alumnes de l’Institut Escola i les mestres d’anglès, hem rebut moltes i molt importants visites a les sessions d’anglès. Amb l’objectiu d’observar la implantació d’una nova metodologia de treball, lúdica, significativa i participativa, han passat per les nostres aules, des de persones d’Ensenyament fins a professores xineses, passant per una professora de

WE ARE VIP! Llegeix més »

Visita a la granja

El passat 5 de juny els alumnes d’infantil vam anar d’excursió a la Granja de Castellví, amb Molins de Rei. Vam passejar en poni i vam veure molts animals… gallines, galls, ànecs, oques, conills. Ens ho vam passar d’allò més bé!!

Visita a la granja Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut