Primer

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de primer!

🐾 Visitem el Zoo de Barcelona

L’alumnat de 1r, 2n i 3r ha visitat el Zoo de Barcelona en una sortida plena de descobertes. Durant la visita guiada amb el Quim, han pogut observar de prop diferents animals i conèixer curiositats sobre cadascun d’ells, aprenent més sobre la fauna i la importància de respectar-la. Per acabar el dia, han gaudit d’una

🐾 Visitem el Zoo de Barcelona Llegeix més »

🐾 El Ricky ens visita

Aquests dies, l’alumnat ha rebut la visita de l’Ana i del Ricky Rockero. Durant la sessió, l’Ana ha explicat la història del Ricky i, entre tots dos, han mostrat a l’alumnat com tenir cura de les mascotes de manera responsable. Ha estat una activitat molt divertida i participativa, que ha ajudat els nois i noies

🐾 El Ricky ens visita Llegeix més »

🕊️ Dia de la Pau

L’alumnat de totes les etapes del centre ha participat en les activitats de commemoració del Dia de la Pau, una jornada dedicada a reflexionar sobre la convivència, el respecte i la resolució pacífica dels conflictes. Al llarg del matí s’han dut a terme diverses propostes compartides que han afavorit la participació i el treball conjunt.

🕊️ Dia de la Pau Llegeix més »

🧠🦴💪El nostre cos

A Medi s’ha treballat el coneixement del cos humà: les seves parts 🧍‍♀️🧍‍♂️, l’esquelet 🦴 i alguns dels òrgans més importants ❤️🫁 que permeten el bon funcionament de l’organisme. També s’han abordat hàbits i rutines saludables 🥗🚴‍♂️🧼 que contribueixen a cuidar-lo. En aquestes fotos 📸 es pot veure tot el que s’ha dut a terme.

🧠🦴💪El nostre cos Llegeix més »

🎲 Aprendre anglès jugant

A primer d’ESO l’aprenentatge de l’anglès es duu a terme mitjançant jocs i dinàmiques participatives. En petits grups es treballa el vocabulari amb activitats com el memory, el bingo i el clàssic Simon says, que desperta molt interès entre l’alumnat. Aquest curs es compta amb el suport de l’Àlex, auxiliar de conversa, que contribueix de

🎲 Aprendre anglès jugant Llegeix més »

Engeguen els grups interactius!

Aquesta setmana s’han iniciat els grups interactius de matemàtiques i de llengua a primer. S’ha comptat amb la participació d’una voluntària molt especial: la Doro, exalumna del centre! 👩‍🏫 L’alumnat ha après, ha treballat intensament i ha gaudit molt de la seva visita. Es desitja que pugui tornar ben aviat. Moltes gràcies, Doro! 🙌

Engeguen els grups interactius! Llegeix més »

Abraçades musicals

Des de l’inici de curs, a la classe de les Síndries s’han dut a terme diverses dinàmiques i jocs dins les sessions de valors. Una de les activitats més divertides ha estat Les Abraçades Musicals de Paco Cascón: mentre sonava la música, l’alumnat ballava lliurement i, cada cop que s’aturava, calia fer-se una abraçada. Primer

Abraçades musicals Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut