📱 Reflexionem sobre l’ús de les pantalles a 6è
L’alumnat de 6è ha participat en el taller “Estàs empantallat?” al C.C. Ribera Baixa, una activitat pensada per prendre consciència sobre l’ús i abús de les pantalles en el dia a dia. A partir de quatre situacions representades per dues actrius, els nois i noies van poder veure com es generen conflictes relacionats amb el […]
📱 Reflexionem sobre l’ús de les pantalles a 6è Llegeix més »









