abril de 2024

Visitem la casa de l’energia

El passat dimecres 17 d’abril, l’alumnat de primer i segon de la ESO de l’Institut Escola del Prat va visitar la casa de l’energia del Prat de Llobregat, aquests van poder veure els diferents consums que podem trobar dins la llar i conèixer diferents estratègies per poder estalviar amb les fonts d’energia.

Visitem la casa de l’energia Llegeix més »

L’hort de l’Eriçó

El passat divendres 12 d’Abril els alumnes i les alumnes de primària de l’Institut Escola del Prat han anat a un hort a Sant Boi. Ens han explicat la diferència entre la fruita i la verdura, tastant-ne diferents d’aquestes. També hem vist els camps i l’alumnat ha plantat una verdura que ens hem emportat a

L’hort de l’Eriçó Llegeix més »

8 d’Abril

L’alumnat de l’Institut Escola del Prat ha realitzat un vídeo per el dia internacional del poble gitano que va ser el 8 d’Abril. A continuació podeu veure el vídeo que va realitzar l’alumnat:

8 d’Abril Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut