juny de 2022

La granja de Molins!

Els alumnes d’infantil i primer vam passar un fantàstic dia a la granja de Molins. Vam anar cantant a l’autocar i quan vam arribar vam esmorzar tots junts. Després vam fer dos grups i vam començar la visita i vam veure tots els animals. Pregunteu quin és el que més els hi va agradar, segur

La granja de Molins! Llegeix més »

Excursió al teatre!

Els nens i nenes de p3–p4 i 1r vam anar a veure la representació que van fer sobre el projecte Educació per a una mobilitat segura. Ens ho vam passar molt bé, vam pujar al metro i a més a més vam jugar una estona al parc. Us deixem un vídeo perquè gaudiu del nostre dia!!

Excursió al teatre! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut