gener de 2023

Ioga

A infantil un dia a la setmana fem ioga! Amb els exercicis connectem amb nosaltres mateixos i amb el món que ens envolta, a més a través de les postures prenem consciència de la nostra respiració i moviments i prestem atenció al nostre cos, acabem la sessió fent una conversa sobre com ens sentim i

Ioga Llegeix més »

Fem teatre!!!!

Els dilluns al matí els grups d’infantil i 1r de primària fem teatre!!! Durant aquesta estona fem diferents activitats, per exemple: creem histories amb ninos de dit, fem jocs per treure la vergonya, treballem la imaginació, el llenguatge… Les activitats son variades i molt divertides però les sessions sempre comencen amb una cançó que, poc

Fem teatre!!!! Llegeix més »

Visita al Palau de la Música “Flamenkat”

El passat dimecres 18 de gener, alumnes de 4t, 5è i 6è vam anar al Palau de la Música Catalana a gaudir de l’espectacle Flamenkat on vam poder escoltar la pluralitat de sonoritats que caracteritza el flamenc amb palos tradicionals: soleà, martinete, alegrías, guajiras, tangos, bulerías; i temes emblemàtics de la història  del flamenc com La leyenda del tiempo o Entre dos

Visita al Palau de la Música “Flamenkat” Llegeix més »

POLICIA A L’ESCOLA

Aquest dijous 19 de gener el policia Herminio ha vingut a la nostra classe. Ens ha ensenyat una mica de consciència cívica, de com hem d’anar pel carrer, tant els vianants com els cotxes. Ens ha parlat dels perills dels vianants quan van parlant per telèfon, en patinet, la importància de passar pel pas de

POLICIA A L’ESCOLA Llegeix més »

3r d’ESO comença el Connecta Jove

Just abans de Nadal l’alumnat de 3r de l’ESO va començar el Servei Comunitari, amb el programa Connecta Jove. Es tracta un projecte d’Aprenentatge i Servei intergeneracional que promou la participació dels i les joves a la seva comunitat mitjançant accions formatives, orientades a la millora de les competències digitals de la ciutadania. En el

3r d’ESO comença el Connecta Jove Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut