maig de 2016

Treballem les emocions…

        Els nens i les nenes de P5 treballem les emocions amb el monstre de colors. Les mestres ens han explicat el conte del monstre de colors de l’Anna Llenas i cada dia, quan arribem a l’escola, triem al nostre emociòmetre el color adient al nostre estat d’ànim: groc (alegria), verd (calma),

Treballem les emocions… Llegeix més »

Teatre Liceu

Els alumnes d’infantil i 1er, 2on i 3er de primària hem anat a veure l’obra de teatre “Els músics de Bremen” al teatre Liceu de Barcelona. Ens ha agradat molt l’obra perquè cantaven i ballaven ballet. A més a més hem pogut conèixer el gran teatre Liceu que és molt bonic i la Rambla de

Teatre Liceu Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut