gener de 2018

Anem al Teatre!!

Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r el passat dimarts vam anar al Teatre Modern.     Fins allà vam anar en metro i va anar d’allò més bé!   L’obra que anàvem a veure es deia “l’Ornet vol cantar” i ens va agradar molt! Era un ocell que tenia moltes ganes de […]

Anem al Teatre!! Llegeix més »

Festival de Nadal 2017

El passat 20 de desembre vam celebrar el tradicional Festival de Nadal al teatre de la Fundació Catalana de l’Esplai. L’alumnat de secundaria va fer dues actuacions, els cursos de 1r, 2n i 3r van interpretar la cançó Impossible de James Arthur amb piano, veu i ritme cups. Seguidament l’alumnat de 3r d’ESO va interpretar

Festival de Nadal 2017 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut