Anem al Teatre!!
Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r el passat dimarts vam anar al Teatre Modern. Fins allà vam anar en metro i va anar d’allò més bé! L’obra que anàvem a veure es deia “l’Ornet vol cantar” i ens va agradar molt! Era un ocell que tenia moltes ganes de […]
Anem al Teatre!! Llegeix més »




