novembre de 2017

El Ricky va a l’escola

Avui a la classe dels Micos de P-5,  hem rebut la visita del Ricky rockero, i hem après moltes coses sobre els gossos i els animals que podem tenir a casa: cuidar-los, estimar-los, alimentar-los… Ha estat una estona molt divertida i ens ha agradat moltíssim el conte que ens ha explicat l’Anna amb l’ajut de les […]

El Ricky va a l’escola Llegeix més »

Retirada exòtica 2017

El passat 15 de novembre un grup d’alumnes de 1r d’ESO va participar en la recollida de plantes invasores al Delta del Llobregat. Les plantes exòtiques que es van recollir aquest any van ser la gazania sp, planta originària del sud d’Àfrica, molt comú a les nostres platges alhora que molt perjudicial. En total es

Retirada exòtica 2017 Llegeix més »

ENS VISITA DJ TILLO

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO va poder gaudir divendres passat d’un taller amb dj Tillo, un dels djs més reconeguts d’Espanya per la seva gran trajectòria i talent sobre els plats. Ens va explicar com feia la seva feina, i con es fa música amb els plats. Fins i tot ens va deixar fer scratch

ENS VISITA DJ TILLO Llegeix més »

LA CASTANYERA I EL GEGANT…

El passat 30 d’octubre els nens i les nenes d’infantil van anar al Parc Nou a buscar castanyes. Quan vam arribar… Sorpresa!!! ens vam trobar amb la Castanyera que estava recollint castanyes; pobreta tan velleta… vam decidir que l’ajudaríem a recollir castanyes per portar-les a la Plaça de la ciutat. Però sabeu qui va aparèixer???

LA CASTANYERA I EL GEGANT… Llegeix més »

Grup de 2n curs 2017-2018

Ja fem 2n!! Aquest curs 2017-2018 som la classe dels DOFINS!! Ja fem 2n de Primària i tenim mestres nous!! Estem molt contents d’estrenar nova classe i de ser més grans!! Us esperem a la nostra web amb totes les activitats que realitzarem aquest curs!!

Grup de 2n curs 2017-2018 Llegeix més »

A PRIMER FEM UN PASTÍS!!!

Amb l’ajuda de tots els companys hem fet un pastís. A partir de la recepta hem après els ingredients i quantitats necessàries, així com els passos a seguir : pesem els ingredients, els barregem tal i com ens explica la recepta del pastís i el posem al forn. Estava boníssim!!! ens ha agradat molt!!!

A PRIMER FEM UN PASTÍS!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut