Bones festes.
(Creat per Miriam de 5è) Us esperem el proper 11 de gener!!!
Ja s’acaba el primer trimestre i per celebrar-ho farem el tradicional concert de Nadal, aquest serà el proper dilluns 21 de desembre al Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa. Els horaris són: 10h – Els nens i nenes d’educació infantil, cicle inicial i 3r de primària. 11:30h – Alumnat de 4t, 5è, 6è i
Concert de Nadal. Llegeix més »
Veiem que quan fumem els nostres pulmons s’embruten igual que el cotó a aquest experiment que ha acabat de color marró després de fumar únicament 4 cigarrets. Així ho ha demostrat l’alumnat de 3r d’ESO.
EL TABAC ENS PERJUDICA? Llegeix més »