revista

Torna la Revista!!!

Un cop passats aquests mesos amb el COVID que no ens va deixar publicar la revista, tornem a tenir el tradicional Noticosme a l’escola. S’ha repartit una còpia a tot l’alumnat en paper, però els que no l’heu rebut la podeu llegir també a la nostra web, a continuació us deixem l’enllaç: NOTICOSME 1r TRIMESTRE […]

Torna la Revista!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut